پایان خوش یک رمضان دانشجویی

رمضان ۸۹  یه رمضان متفاوت بود از آبی ترین رمضان های زندگیم!

همیشه از کسل بودن و منفعل بودن توی ماههای رمضان شاکی بودم رمضان امسال با طعم ضیافت اندیشه با طعم قرآن شناسی و نهج البلاغه شناسی، نظام سیاسی اسلام، فمنیسم، مهارتهای زندگی و با همراهی اساتید به یاد ماندنی و دوست داشتنی  محافل انس با قرآن، ویدئو کنفرانس های جالب، دویدن های سحر برا رسیدن به نماز جماعت ، افطاری ها و سحری های دسته جمعی همراه دوستان و خیلی از اتفاقات و خاطرات شیرینی که پیش اومد نشاط و تحرک خاصی به این ماه داد، تجربه های جدیدی رو ایجاد کرد...

یه مسافرت عظیم یه دور برگردون حسابی از گناهان....

کاش امروز که از میهمانی خدا برگشتیم و کشتی این ماه رو در ساحل عید فطر نشوندیم عطر توبه نفس ها یازده ماه دیگه هم ما رو بیمه کنه.


نظرات 6 + ارسال نظر
نمایشگاه 19 شهریور 1389 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.namayeshgah1389.mihanblog.com

سوختگان در راه است بیا سر بزن ممنون

دهاتی 22 شهریور 1389 ساعت 01:40 ق.ظ http://dahatii.blogfa.com

پس حسابی خوش گذشته بهت

فاطمه***محکم 22 شهریور 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://mohkam.blogfa.com

سلام عزیز دلم
من این کامنت رو برای اونهایی میذارم که با هم از طریق تلفن همراه ارتباط داریم .خواستم بگم من خودم اصلا دوست ندارم ارتباطاتمو محدود کنم و واقعا اگر الان دارم اینجوری میگم مجبورم . حقیقتش از 27 شهریور کلاس و درس و دانشگاه و بیمارستان شروع میشه . طبق معمول تا دو ماه اول که حسابی درگیرم . چون صبح ها میرم بیمارستان تا ساعت 1 و بعد میام دانشگاه و کلاس های تئوری تا 8 شب و بعدش خونه و رسیدگی به درس ها . حقیقتش توی این 5 سال که گوشی دارم، خیلی قبض های نجومی دادم . چون دوست دارم همیشه همراه دوستام باشم،اگه اس ام اس قشنگی دارم،اگه کاری از دستم برمی آد . ولی این سری که گوشیم دو ماه قطع بود و ایرانسل گرفتم و بابا رفتن قبض 150 تومنی رو پرداخت کردن دوباره طبق معمول ، نمیدونم چرا ولی برای اولین بار گفتم با همین پول میشه شکم خیلی از اونایی که به نون شبشون محتاج هست رو سیر کرد . حالا قراره تلفن همراه برای من بشه یه وسیله برای استفاده در مواقع ضروری و چون از این ترم درس ها به مراتب سنگین تر میشه و باید درست و حسابی خوند برای ارشد انشاءالله ، پس باید ترک کنم . پس من رو معذور بدارید از تک زدن و اس ام اس و زنگ زدن. گاهی اگه خبری بود ، اتفاقی ، تبریک تولدی ، اس ام اس میزنم و مطمئن باشید که دلم بیشتر از شما برای همتون تنگ میشه . البته انشاءالله دسترسی ام به نت بیشتر میشه و از طریق کامنت بیشتر میتونم در ارتباط باشم . ازتون خواهش میکنم برام دعا کنید که مشکل تعریق دستام و اینا حل بشه که بتونم پرستار خوبی بشم ، دغدغه نداشته باشم ، مسخره نشم ، کنایه نشنونم . ازتون خواهش میکنم فراموشم نکنید. من همیشه و هرلحظه به یادتون هستم .هممون به درسهامون برسیم که ما باید جامعه رو بسازیم برای نسل های بعد .دوستتون دارم . یاعلی
راستی شما هم قول بدین که اگر خبری بود از خودتون ، اگه عروس شدین و هرچیزی ... و توی دنیای مجازی اتفاقی افتاد.کسی عروسی کرد. خبرنگاری عکس بچه شو گذاشت ، نمیدونم ...اتفاق های خاص، حتما بهم اس ام اس بدین .منظورم اینه که فاصله ی زیادی لازم نیست....
منم اس ام اس های قشنگی اگه داشتم براتون کامنت میذارم . دعایم کنید . دعایتان میکنم به رسم عادت هر روز...

ژنیک 2 مهر 1389 ساعت 07:49 ب.ظ http://jeniks.persianblog.ir/

سلام شاپرک عزیز خوبی؟ کم پیدایی؟ رفته بودی ضیافت اندیشه؟ خوش به حالت ما که قسمت نشد بیایم
برامون دعا کردی؟
به ما هم سر بزن خوشحال میشم

دهاتی 4 مهر 1389 ساعت 12:15 ق.ظ http://dahatii.blogfa.com/

سلام کم پیدایی!

ریحانه 20 مرداد 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://afsar-ilam.mihanblog.com/

عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی

عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه گذاشتن سدی در برابر رودی است که از چشمانت جاری است


عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه پنهان کردن قلبی است که به اسفناک ترین حالت شکسته شده


عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن شانه های محکمی است که بتوانی به آن ها تکیه کنی و از غم زندگی برایش اشک بریزی

عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش را با جدائی به سرانجام رسانی


عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن یک همراه واقعی است که در سخت ترین شرایط همدم تو باشد


عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه به دست فراموشی سپردن قشنگ ترین احساس زندگی است


عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه یخ بستن وجود آدم ها و بستن چشمها است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد